Vår andra samtalskväll i Göteborg med det ekumeniska året som tema.
Varmt välkomna till vårens andra möte den 17 mars, på temat ekumenik.
Denna gång får vi besök av Anders Svensson.
Anders är pastor inom Equmeniakyrkan med bakgrund i metodistkyrkan. Han har gedigen erfarenhet av ekumeniskt arbete med baptister, metodister och missionskyrkan i samband med bildandet av Equmeniakyrkan.
I samarbete med Sensus och Göteborgs stift.
Notera också 28 april för den tredje samtalskvällen på temat.
