Ber genast om ursäkt för rubriken, jag kunde inte låta bli. Fortsättningen ska bli mer seriös. Jag vill lyfta några tankar som väckts hos mig av Aftonbladets granskning av Birgitta… Läs mer ”De Ed-svurna på Fållökna” →
Ber genast om ursäkt för rubriken, jag kunde inte låta bli. Fortsättningen ska bli mer seriös. Jag vill lyfta några tankar som väckts hos mig av Aftonbladets granskning av Birgitta… Läs mer ”De Ed-svurna på Fållökna” →